torsdag 19 februari 2015

ICdMT och Kvällsbus med Mel

Nu ska jag berätta en historia. Eftersom jag tycker det är så roligt att göra nya karaktärer så skapade jag för ett par veckor sen en ny karaktär. När man fick gratis sr-kod så skrev jag in den på detta kontot för jag ville testa skapa en klubb. Jag skapade Vertiginoso Volcanoes samt att jag köpte lite kläder. Sen kände jag att, suck, jag har ju redan så många extrakonton, vad ska jag med detta till? Så jag sa till Lama att vi ska dela på det. Så han gör uppdrag och så på den nu när den är sr och jag bjuder in mina extragubbar i VV, rättvisst, huh?
I alla fall så kände jag igår när jag var klubblös på mitt vanliga konto att hmm Vertiginoso Volcanoes är ett rätt mesigt namn på en klubb. Därför skapade jag Impresionante Caballo de Mar Travellers.
Jag skulle visa Mel och det slutade med att vi hade en trevlig liten kväll haha. I alla fall så har jag blivit så förtjust i ICdMT att jag kanske återskapar den på mitt och Lamas konto sen när jag upplöser på mitt vanliga, och har mina extragubbar där istället.

Well, långt inlägg. Det kan väl sammanfattas ungefär som att jag tycker det är skitkul att göra nya karaktärer. Vi avslutar med lite bilder från igårkväll!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar