onsdag 3 juni 2015

Välkommen Cuckoo

Så idag kom de nya hästarna. De var oerhört söta, fina, välgjorda och bla bla. Jag tyckte mycket om dem, speciellt att de faktiskt hade andra animationer än Quartern. Efter en del om och men köpte jag den som liknar Marabou. Jag tyckte definitivt den var finast, men den var ju som sagt rätt lik Marabou. I vilket fall köpte jag den, och de är inte alls lika nu. Jag döpte honom till Coralcloud aka Cuckoo. (Gash så många av mina hästars namn börjar på C). Jag ber så mycket om ursäkt för bloggningen. Men jag har en period i mitt liv där jag mår lite bajsigt, och funderar och ifrågasätter allt möjligt osv. Så jag spelar ytterst lite SSO tyvärr, idag tex köpte jag bara hästen, gjorde Moorlands dagliga och marknadens gula. Glömde tom Paddockön. Men jag hoppas att det blir bättre på sommarlovet...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar