onsdag 19 augusti 2015

Isflak igen och... wait what?

Nytt isflak! Yay! Trodde inte det skulle komma tillbaka, men tydligen. Jag har inte köpt någon ny säl (har 4 sedan förra gången) för jag är lite rädd om mina sc. Jag kanske köper senare för att de är så söta. Men vet ej. Och vänta lite... Kan det vara så att jag har skapat en klubb? Det jag täntke berätta för er den där gången var att jag hade gått med i klubben Azul Hunters, men tyvärr lämnade jag häromdan. Jag kände inte att jag var tillräckligt aktiv, lärde inte känna alla andra i klubben så bra osv. Kändes som om jag bara tog upp plats. Nu när det kom nya klubbnamn så fick jag bara ett ryck och skapade en klubb med ett roligt namn. Får se om det kanske utvecklas till att bli något 'seriöst'. Jaja. Mer om det sen. Här är en bild på mig och Kråkan (hon med sin också nya klubb Slow Progress haha).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar