lördag 3 oktober 2015

Blassantid

Jo... För ett tag sen skickade jag Blassan till Hästön för första gången någonsin. Jag tycker om Blassan oerhört mycket. Så i veckan tog jag hem honom igen. Just nu är bara Blassan och Titanium i mitt stall och min plan är att när Titanium är level 15 åker han till Hästön. Då ska jag spendera lite tid med Blassan då han glöms bort lite. Jag vill stärka det bandet som bara finns med starthästen. Sen vet jag inte om jag ska ta hem alla de hästar som jag känner att jag inte riktigt känner så mycket och lära känna dem, eller om jag ska göra som jag gör med Blassan, att jag bara har en häst hemma för att stärka bandet, med varje häst. (Luddig mening, hoppas ni förstår haha). I alla fall så ser jag fram emot att komma ännu närmare Blassan! (Med sin färgade man haha, jag brukar säga att han är i en medelålderskris och detta är hans sätt att vara lite hipp).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar