måndag 28 december 2015

Ny tävlingsoutfit och lite reda i stallet

Idag fick jag någon slags ryck. Jag åkte till gallerian för att göra av med lite js och det blev en liten outfit (en stilig grå till ryttaren och gult på hästen haha kan visa den senare) och sen när jag höll på i garderoben så fick jag för mig att göra en ny tävlingsoutfit. Jag brukar aldrig bära min, för jag tycker den har varit så ful, så jag har velat göra en ny ett tag men inte orkat. Nu tänkte jag först bara ta saker med bra stats och så fick det se hur galet ut det ville, men jag tyckte faktiskt att den blev lite söt, den fick ändå ett tema i rosa, grönt (det kommer inte alls funka ifall jag skulle byta smink men det planerar jag inte på att göra haha), svart och brunt!
Sen fortsatte jag vara duktig och fyllde upp mitt stall igen! Som jag har berättat har jag bara haft Blassan hemma ett tag nu (förutom efter att jag köpt Pumpie såklart), men idag fyllde jag upp hela stallet igen, så nu är 10 hästar hemma. Jag tog hem Kiwi för hon är WEs klubbras, Cim och Lemmy för jag har saknat dem, Pumpie och Blassan är ju kvar hemma, jag tog hem Titanium och Paz för att jag inte riktigt lärt känna dem än, jag tog hem Creme, Sunny och Solomon. Så jag tog i princip hem de hästar jag känner mest (förutom Ash och Bison) och de som jag känner minst. De som jag känner lite sådär mittimellan är på Hästön men jag ska försöka ta hem dem med någon gång. På Hästön är alltså Ash, Bison, Pricken, Coco, Marabou, Vanilla, Foo, Chesero, Brunte, Honey, Phoenix, Blaze, Weasel, Milkshake, Cuckoo och Stracciatella.
Här är den nya tävlingsoutfiten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar