lördag 30 augusti 2014

Bloggen är igång igen

Bloggen har haft paus i vad som känns som en evighet. Anledningen är privat och jag har bara delat med mig till några nära vänner.
Men det har känts rätt tomt utan bloggen. Det har hänt mycket bloggvärt. Huvuduppdrag, roliga events med klubben (jag har hållit ett) och olika tankar som poppat upp i min hjärna.
Kommer dock inte skriva om något av det (jo en av tankarna som kom kommer bloggas om imorgon eller någon annan gång).
Dock kommer en bildbomb med bilder jag tagit under att bloggen haft paus här nere.

Känns som att jag aldrig kan skriva om allt som hänt, så jag försöker inte. Men lite gör jag. Mitt liv går upp och ner just nu, känner mig rätt hopplös, så det blir kanske en del sorgsna inlägg.
Men jag har gjort några redigeringar, gjort någon ny outfit och hållit ett event där jag glömde ta bilder. Orkar inte skriva mer nu, men här kommer massa bilder. Kommer också strax ett inlägg om en sak, en stor anledning till varför jag öppnade bloggen just idag!


Några bilder från huvuduppdragen, som kom någon dag efter att bloggen stängdes ner.





Två matredigeringar, En på Lus (Luna Northstone) som jag gjorde för ganska länge sedan och en på Majs (Maja Starside) som jag gjorde härmodagen.




En redigering som jag gjorde till min kära vän Johan någon gång.



En outfit jag gjorde.



En bild från alldeles nyss när jag leker runt med några i klubben!


1 kommentar: