onsdag 29 oktober 2014

Halloween-härligt

Hjälp vilken hektisk dag. Jag var iväg på morgonen, och när jag kom hem var servern nere. Jag började på en redigering. Sen öppnades servern. Jag började genast sätta igång med allt Halloween-skoj. Men. Det var så sjukt laggigt så jag orkade inte med det. Jag loggade ut och gjorde klart redigeringen. Sedan loggade jag in igen, och med hjälp av klubben och en massa tur så har jag lyckats hitta 28 spöken. Jag vet inte hur många de finns, men jag känner mig nöjd.

Jag har gjort en outfit med lite grejer från Halloween. Bytte smink. Älskade detta. Ska ha kvar det sålänge jag kan hålla mig borta från att byta.
Har haft jättekul idag, och kommer ha mera kul resten av veckan. Vill även inflika att jag haft bloggen i ett år nu, ett mer utförligt inlägg om det kommer!!
Här kommer redigeringen jag gjorde av Allah (Alice Silverberg) på en ahlgrens bil samt bilden jag tog nyss på min outfit.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar