torsdag 23 oktober 2014

Välkommen Honey!

Igårkväll köpte jag lille Honey. Blev förälskad i utseendet, och med tanke på det vi fick reda på om Dinodalen så tycker jag inte det skadar med två Nordisar. Trött som jag var bytte jag man på honom, men när jag idag loggade in insåg jag att det inte alls var fint och bytte tillbaka.

De hästar som för närvarande finns på min inköpslista är;
Titanium, silvrig Appaloosa.
Lucifer, brun Selle Français.
No name, Paint på marknaden.
No name, annan Paint på marknaden.

Väldigt kort med tanke på hur lång den har varit.






Brunte och Coco fick även åka till Hästön. Den där ön börjar bli riktigt full.


2 kommentarer:

  1. Vilket är hans fullständiga namn? Tycker Honey låter så fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hans fullständiga namn är Hayhoof. :)

      Radera