fredag 6 mars 2015

Avstängda konton

Igår blev det ordentligt med kaos på IG över en massa avstängda konton. Som jag förstod det så hade folk blivit avstängda i tio år utan att få veta varför. Det tyckte jag var sjukt dålig stil av teamet.
Idag har jag dock fått veta att de som blivit avstängda blev det pga tillbakadragna betalningar och jag mjuknade. Jag tyckte tom det var riktigt hyggligt av teamet att erbjuda att föra över alla sc och sr till ett annat konto. Men jag tycker fortfarande att SSO måste fixa sin info. De är skitusla på att ge information. När det finns problem med spelet måste de ju meddela, annars kan vi inte veta. Om en blivit avstängd måste en ju få information om det, annars kan en ju inte veta.
Och jag tycker att SSO ska ta sig i kragen och fixa alla buggar istället för att komma med massa nya kläder och käka tårta och jag vet ej allt. Jag såg även att deras support är påväg att förbättras vilket verkligen behövs. (Hoppas de antingen sparkar Maria eller lär henne hur en gör när en svarar på mail. Allvarligt talat...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar