torsdag 14 maj 2015

Kärlek i luften

Jag tror mina hästar har lite vårkänslor. Många av dem har plötsligt blivit intresserade av varandra. Lite lustigt. Nu har jag Hästön full av söta små par.


Cim och Kiwi har det tänt på en del mellan. Lemmy är rätt sur för att hans bästa polare har blivit alldeles romantistisk. Han har massa andra kompisar på Hästön, men Cim och han har ju varit vänner så pass länge. Jaja, det går väl över. Hoppas jag...


Detta är en lite lustig romans. Blaze har definitivt fått upp ögonen för Phoenix men hon är rätt svårflörtad. Hon föredrar att vara själv. Men Blazr är en riktig casanova, Phoenix smälter nog snart. Tror jag...


De här två gentlemännen är till skillnad från de ovanstående paren hemma i stallet. Så de ser jag lite mer av. De är ruskigt söta de små turturduvorna. Då de båda är ensamvargar så är de mestadelen av tiden själva bara dem två. De verkar ha det väldigt mysigt i alla fall. Tycker jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar