lördag 2 maj 2015

Klubbar

Nu tillslut skriver jag inlägget om klubbarna jag var med i under min Paus från SP:



Dennis klubb, ES, var den första klubben jag testade. Jag var inte med särskilt länge, men det var en mysig klubb. De har mycket aktiviteter och när jag var med höll de tex på att spela in en film. http://klubbenes.weebly.com/



Tove och Linas klubb, PF, var nästa. Där var jag med betydligt längre, jag hade så svårt att lämna. En klubb med medlemmar främst över 15. Supermysiga medlemmar och roliga events. De hittar också på mycket tillsammans. De är som aktivast på kvällen (natten skulle jag väl säga för jag sover då). http://www.swordstones.com/



Jåans klubb, LT, kom sen. Det är en klubb helt utan events, bara för gamla SP-medlemmar för att få träffa gamla kamrater. Jag var med i någon vecka. Verkligen mysigt att få trädd gamla vänner och snacka en lite stund. De är väldigt oaktiva, men de flesta har inte ens sr osv så det är inte så märkligt. (Pga att ingen var inne är jag helt själv på bilden HAHA)



Sist kom ICdMT, min egen klubb. Bilden togs innan det ville joina massa folk (popular) för att illustrera att detta är en ensamklubb. Men ja. Nu är jag hemma i SP igen efter äventyr. Alla klubbarna var mysiga, och jag tycker verkligen att ni borde ansöka om ni kände att ah verkar lite intressant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar