onsdag 19 november 2014

Dinodalen har ankommit

Idag släpptes Dinodalen! Det är helt sjukt otroligt och så stort att jag inte vet vad jag ska ta mig till... Just nu kan jag inte komma in på servern. Men jag har följt alla vägar jag har kunnat hitta och därmed vandrat genom vad jag tror är hela Dinodalen. Dock är det bara max en tredjedel jag faktiskt sett, då största delen består av skog och den där frusna sjön. Jag har hittat många områden dock, och sju stjärnor hittills (dock försvann många eftersom jag tappar kontakten hela tiden och de flesta var bara tur och jag kan ej hitta dem igen.). Jag kom till level 16 och köpte en ny fin tröja. Jag vet i alla fall vad jag ska göra i helgen (utforska Dinodalen). Det är sjukt spännande. Jag kan inte skriva mer nu så här kommer en bildbomb!
SPOILER-VARNING














Nu är jag dock skittrött. Jag kommer bara göra uppdragen imorgon, inget utforskande eller så. I helgen ska jag utforska ALLT, samt hitta alla stjärnor jag tappat pga nätverksfel samt de jag ännu inte hittat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar