måndag 24 november 2014

Server 3 - Fluffy Unicorn!

Nu har ju server 3 anlänt och mitt konto Dalibora Papapoulos har flyttats dit! Jag blev lite kär i servern bara för att den är så liten och näpen, så få folk där. Jag fick typ ett ryck och började skicka väninfrågan till alla jag såg. De som accepterade skrev jag hej till. Tyvärr svarade bara typ 3 stycken. Men alla tre var väldigt trevliga och det kändes så roligt att träffa så snälla folk bara sådär. Jag tror jag ska testa samma sak på Marshmallow Cloud och se om jag finner några vänner där. Och fortsätta såklart på Fluffy Unicorn (Gash, det bästa namnet jag hört). Så nu har jag att göra ifall jag har tråkigt. Har även lite tankar om saker som jag tänker på som jag kanske tänker göra på någon av den andra eller den 3 servern men det kommer det mer om i framtiden tänker jag mig...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar