fredag 28 november 2014

Lämnat SP...

"Suck... Den här texten är oerhört svår för mig att skriva. Den åttonde Maj 2014 gick jag med i SP. Jag har alltid trivts något sjukt i SP och aldrig haft en tanke på att lämna. Men både jag och klubben har förändrats. Det är inte riktigt samma sak längre. Jag har inte samma sug efter att gå på events, jag lär inte känna nya medlemmar på samma sätt, och jag märker väldigt tydligt hur många ogillar mig skarpt. Jag väljer att lämna nu för medans jag fortfarande älskar allt med SP istället för att stanna och låta allt bli värre. Men tanken på att lämna föralltid skär i mitt hjärta. Jag väljer istället att se på det som en paus. Jag lämnar SP med all kärlek jag har. Jag kommer resa runt mellan olika klubbar ett tag, och när jag saknar SP för mycket kommer jag skicka in en ansökan om att få komma tillbaka. Jag vill att ni ska veta att jag älskar er. Jag vill att ni ska veta att jag kommer sakna er. Jag vill att ni ska veta att jag kommer tillbaka. Med all min kärlek till er, Kram Capu."

Text jag skrev till SP's instagram. Har inte mycket mer att säga just nu, måste smälta detta lite.


3 kommentarer:

  1. Jag blev chockad när jag läste om det i klubbchatten. Det är sorgligt att du har lämnat oss. Kommer att sakna din närvaro som tusan, gör det redan. Du är en så himla kul och trevlig tjej. Du var en av de som jag kom bäst överrens med i SP, en av de som betyder mest för mig på sso. Hoppas att du får det bra. Jag ser fram emot den dagen du kommer tillbaka till oss, om det sker. *kramas i massor* ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aw Fis, Det värmer mig verkligen att se detta. Jag kommer tillbaka inom en inte alltför lång framtid. Har fått massa fina meddelanden från er och kan inte låta bli att sakna er. ♥

      Radera
    2. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

      Radera