lördag 16 januari 2016

Mexicansk server

Under jullovet var tant Nad i klubben iväg i Mexico och erbjöd sig att skapa konton till de som ville på den mexicanska servern, och jag vill såklart. Jag tycker det är jätteroligt att ha konton på olika servrar, även om det börjar bli lite mycket nu kanske. Saken är den att jag har fyra konton på de olika svenska servrarna om en räknar Capu. Sen har jag också på den ungerska servern och nu den mexikanska. Jag trodde det var fler, men jag antar att det bara känns som så väldigt många när jag slår in sc koder vi får haha. Det är bara mitt main konto som jag använder varje dag, de andra fem använder jag inte så ofta men det är en rolig sak att ha har jag alltid tänkt.
Men mitt konto på Mexicos server heter alltså Bohumila Potatotree med hästen Copperpotantial. (Den här bilden togs mitt på dagen men då är det ju natt på servern hihi, jätteskoj tycker jag).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar