fredag 29 januari 2016

Mirakelshire

I onsdagsuppdatering i onsdags kom det tre nya hästar. En arab, en morgon och en shire. Som ni vet har jag ännu inte en shire. Jag hade inte råd när de kom, och när jag tillslut fick råd kom islandshästarna så jag köpte en av dem, sen när jag fick råd igen kom fler islandshästar och jag köpte en av dem. Men nu tycker jag verkligen att det är dags för mig att köpa en shire, jag har råd om 4 veckor. Och jag har haft lite av ett dilemma för jag har inte vetat vilken jag ska köpa, men nu när den nya kom så blev jag säker på det blir den. Det har lutat mest åt fuxen innan, men jag har ju många fuxar redan, dock har jag få vita och jag har ingen (om Bison borträknas) häst som är vit och svart fläckig. Jag är en av de få som tycker att koshiren är supersöt. De andra var ganska fina men shiren var allra finast.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar