onsdag 6 januari 2016

Välkommen Leche, Pumpie level 15 osv

(Två inlägg på en dag woho).
Idag kom det nya islandshästar och jag tycker de var jättefina. Jag hade 991 sc eftersom jag fortfarande inte köpt en Shire, därför hade jag råd att köpa isabelle skäcken. Får fortsätta spara till en Shire haha, men jag tycker det är värt det. Han fick namnet Lightcaramel aka Leche den här lilla islandshästen. Han påminner om ljus karamell, mjölk, Dulce di leche osv. Väldigt nöjd med namnet. Fotade med några örnar strax efter jag köpt honom. Har inte tagit enskilda bilder på honom än men det kommer, jag glömde bort det innan haha. Solomon fick åka till Hästön igen, och Pumpie blev level 15. En händelserik dag!

Ska skriva ett inlägg i veckan med bilder på Leche och bilder på min gala outfit. Sen ska jag försöka lägga in lite info till de hästar jag inte lagt in ännu när snön försvinner från spelet. Ska skriva ett inlägg om mitt mexikanska konto (oooh, spoiler alert) och så har jag cirka 8 hästar att göra redigeringar av för ja jag vill göra en redigering av alla mina hästar. Tror det var allt.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar