söndag 7 februari 2016

Ganska produktiv + Speedpaint!

Jag var inte lika produktiv idag som jag hade hoppats på då en del saker kom ivägen (t.ex. äta semlor och kolla massa yt... gash jag suger). Men jag har i alla fall klippt ihop och postat en speedpaint, som jag pratade om igår. Jag har inte riktigt fixat på min kanal än, jag la dit en tillfällig kanalbild men jag ska försöka fixa en bättre. Jag ska också försöka fixa de här thumbnailsarna, men jag behöver lite råd från ett par vänner som är lite mer erfarna kring det så det kommer. Men jag har fotat Paz och Titanium, det går nu att hitta deras sidor antingen via sidan 'Hästar' eller ute i högra kanten, precis som vanligt. Ingen info än dock, bara bilder. Pumpie och Leche är kvar att fotas. Jag har dock lagt in så alla redigeringar nu finns i redigeringfliken här på bloggen, ungefär hälften av alla redigeringar har inte en sån sida som jag fixade till alla i början, jag tror inte det kommer heller då det går utmärkt att se dem bara genom att förstora upp bilden. Bla bla bla, mycket babbel jag ska sammanfatta. Gjort idag: fixat tillfällig kanalbild, klippt ihop och laddat upp speedpaint, fotat Paz och lagt in alla bilderna på bloggen, fotat Titanium och lagt in alla bilderna på bloggen, lagt in redigeringar på redigeringsfliken. Kvar att göra: Fixa en bättre kanalbild, fixa thumbnailsen till mina videos, fota Leche och Pumpie samt lägga in det på bloggen, skriva info till Titanium och Paz, fixa utseendet på bloggen (header osv). Det är väl typ så. Sen har jag ju en del andra planer, som att göra en serie, men det kommer dröja. Bla bla bla, det var värst vad jag babblar jag ska vara tyst nu, här kommer speedpainten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar