måndag 22 februari 2016

Större stall por favor

Jag vill verkligen ha ett större stall i sso. Idag fick jag för mig att jag skulle ta hem Vanilla och Foo, två av mina tre ponnys, så att alla mina tre ponnys är hemma. Anledningen att jag så sällan rider på ponnys och de ska få lite omtanke. Men då kände jag också att jag ville ta hem mina fyra araber samt mina två nordsvenskar och min tinker. Men jag vill inte heller skicka iväg mina två islandshästar eller hästar som jag ridit så lite (som Titanium, Paz, Milkshake osv). Om det gick att ha alla hästar hemma skulle jag t.o.m kunna tänka mig börja ha stallhjälp. Under hela min tid har jag alltid varit en motståndare till stallhjälp, kostar ju massa onödiga sc. Men med alla hästar hemma skulle jag kunna göra den uppoffringen. Just nu är i alla fall Blassan, Lemmy, Vanilla, Foo, Marabou, Sunny, Leche, Pumpie, Cim och Kiwi hemma, det var så det fick bli. Nu måste jag sova tho, är rätt trött så om inlägget är rörigt är det vad jag skyller på, godnatt!

(En söt bild på mig och Vanilla)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar