lördag 13 februari 2016

Alla hjärtans dag 2016

Jag loggade inte in i Onsdags för när jag försökte logga in stod det att servern var full och jag var förr trött för att krångla. Så jag loggade in först i torsdags, och idag lördag blev jag helt klar med alla Alla hjärtans dags uppdrag. Nästa vecka tror jag dock att det kommer fler, de här kärleksbreven som alltid flyger iväg tror jag kommer, och någon av belöningarna tror jag kommer vara en grå nallebjörn.
Igår fredag var det också event med WE tillsammans med SP vilket var väldigt skoj, och ikväll om jag hinner ska jag heja på WE i tävlingen mellan de två klubbarna. Glöm inte bort starstablestocks.deviantart.com där det kommer upp nya stocks då och då (senast idag kom ett träd, en mobil, ett stearinljus, en måne samt den läskiga Usiku från Halloween). Nu ska jag försöka fixa lite med YouTube och allt såntdär, vara lite produktiv.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar