måndag 13 april 2015

Impresionante Caballo de Mar Travellers

Egentligen var denna klubben bara tänkt för mig, ett roligt namn att ha över huvudet tills jag kom in i SP igen. Men häromdan så bjöd jag in gamla goa Sir för att hon verkade så lonely. Då kom också Lasse, som jag inte kände sen innan, och frågade om hon fick joina. Varför inte tänkte jag. Senare den dagen såg jag Alej på Vingården och bjöd in henne med. Idag när jag och Sir busade i Global bjöd Zoo in mig i grupp och frågade om hon fick joina. Så nu är vi hela 5 stycken i min lilla enmannaklubb. Lite lusigt haha. Jag har faktiskt fäst mig vid den. Jag kommer behöva upplösa när jag får plats i SP, för jag saknar den klubben en hel del. Men jag kommer paxa namnet på en extragubbe och vem vet vad framtiden bringar? ;)
Får tillfället har jag inget sug efter att äga en klubb, men det är så mysigt med ett gäng vänner att prata och busa med. I helgen hade jag dessutom så tråkigt att jag gjorde en hemsida, som nog inte kommer användas för tillfället haha, men som var kul att pyssla med: http://icdmt.blogspot.se/







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar