onsdag 8 april 2015

Välkommen Milkshake!

Självklart köpte jag en av de nya hästarna! Quarter är en av mina favoritraser, och när den dessutom har alldeles unika animationer går det ju inte att motstå. När de släppte den första videon på första april trodde jag inte på det för en sekund. Jag tror inte på något alls på första april. Men när det visade sig vara sant blev jag jätteglad.
Efter lite beslutsångest mellan isabellen och den svarta, blev det den svarta och hon fick namnet Midnightmagic aka Milkshake. Inte världens mest passande namn på en svart häst, men det kändes rätt just då. Och tillsammans med Nanclina kom vi fram till att en björnbärsmilkshake med extra grädde mycket väl skulle kunna kallas Midnightmagic!
Jag älskar Quarterhästarna, jag vet inte om det kommer gå att rida någon annan häst nu, kommer förmodligen kännas jättestelt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar