torsdag 16 april 2015

Tillbaka hem

Den åttonde maj 2014 gick jag med i SP. Så jävla mycket som har hänt och som har förändrats sen dess. Den tjugoåttonde november 2014 lämnade jag SP, vilket jag den åttonde maj samma år inte trodde jag någonsin skulle göra. Jag har så svårt att sitta och skriva såna här throwback-texter, blir så emotional. Men, som sagt. Igår var en stor dag. Förutom att jag i stort sätt föddes på nytt så kom jag tillbaka hem till SP. Så många nya ansikten. Ska försöka lära känna alla så snart som möjligt. Nästan alla mina vänner på SSO har jag träffat via SP och trots att många av dem inte ens spelar längre så har vi fortfarande kontakt vilket är fantastiskt. Jag hoppas på att träffa fler underbara människor denna gången! :)
Ett inlägg om klubbarna som jag testade i vintras kommer upp någon dag snart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar