onsdag 22 april 2015

Moorlands makeover

Jag tycker att det nya Moorland är superfint, men jag kommer verkligen sakna det gamla. Jag menar det har varit så så väldigt länge och sen bara är det inte så längre. Jag hade en sån känsla av sommarläger i Moorland förr, nu känns det mer som ett överrent slottaktigt grejs. Det är lite för tecknat för min smak. Det skulle kunna funka jättebra, om hela Jorvik hade samma textur. Men nu känns det lite udda bara. Uppdragen var jätteroliga! Verkligen. Men Tan och Loretta... Tårarna hade svårt att inte spruta när jag såg dem. Vad har hänt? De ser jättegamla ut. De har dessutom fått en helt ny personlighet. Innan var Loretta riktigt butter men Tan snäll. Nu är Tan sjukt elak och snobbig och det jag såg av Loretta har hon t.o.m blivit snällare än innan. Och trots att de ser ut som tanter så pratar de som om de var typ tolv... Blir bara konfunderad. Men trots allt detta hade jag lätt flyttat till Moorland om jag inte försökte spara sc. Roligt med förändring trots allt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar