tisdag 7 juli 2015

Farväl SP

Mitt inlägg igårkväll kan ha lämnat frågetecken hos de som läst det. Så låt mig förklara. Det var rensning i SP, en enorm rensning där inte bara de som inte klarat kraven silades bort utan också de som ledarna inte tyckte var tillräckligt aktiva. Amanda och Elin övervägde mig länge, men tillslut ansåg de att jag var tvungen att lämna klubben. Det känns oerhört tomt nu. Vänta lite, jag ska kopiera texten som jag skrev på Instagram igår, här är den:

Åh, var ska jag börja? Jag är van vid att skriva långa tanketexter, men det här känns som något annat. Det känns som om jag skriver slutet på boken som jag aldrig trodde skulle inträffa. För det här är slutet. Slutet på min tid i SP. Och jag gråter, ja det gör jag. Det trodde jag aldrig någonsin att jag skulle göra dagen då jag skrev min ansökan. Men det här känns inte som sorgsna tårar, utan som tårar av tacksamhet. För jag är obeskrivligt tacksam över att jag har fått den här chansen - att vara med i Shady Pearls. Det har förändrat mitt liv, helt och hållet. Jag hade aldrig varit den Capu, eller den person jag är bakom alla skärmar, som jag är idag utan SP. Så många ord som jag kan säga, men i slutändan är det ända som känns genuint och äkta att jag är tacksam. Jag har sagt det grymt många gånger den här kvällen, men det gör ingen skillnad. Det är så jag känner. Om jag vetat att jag skulle sitta och gråta på gräsmattan idag då hade jag tagit ett par andra byxor, men livet är visst omöjligt att förutse. Hejdå, och tack. //@capucinepapapoulos


Självklart är jag ledsen, men det som har hänt har hänt. Nu leder livet vidare mot nya äventyr. Mitt kapitel i SP är över, det var ett oerhört roligt kapitel som lämnat sjukt många underbara minnen och vänner efter sig, men nu är det slut. Åh jag kan knappt prata om det haha... Men ja, vi får se vad livet har att erbjuda härnäst. Här är några bilder från min SP-tid. Oh gash.










1 kommentar:

  1. SP för evigt i våra hjärtan. ❤
    Fina Amanda har gjort ett bra jobb med sin klubb. ❤

    SvaraRadera