onsdag 15 juli 2015

Youtubers

Eftersom Youtube är väldigt inne just nu och otroligt roligt, så tänkte jag dela med mig av mina favorit SSO Youtubers. Jag själv har en Youtube kanal, men som inte är särskilt aktiv. Jag har funderat på att försöka få igång den men jag vet inte med vad för slags videor. Speedpaints postar jag ju ibland men just nu redigerar jag väldigt lite. Har funderat på att göra en serie eftersom många andra gör spännande SSOserier, men vi får se.
Iallafall.
Här kommer mina favoriter inom SSO Youtube.

Kråkan Beelee - Jag måste ju vara en snäll vän. Hon har inte jättemånga videos uppe, men hon är en hysterisk rolig person så jag förväntar mig att hennes videos kommer vara väldigt roliga i framtiden (de som är uppe nu är ganska kul men jag vet att hon kan bättre).

Renee Bluebride - Måste vara den SSO Youtuber som jag känt till längst. Kommer ihåg hur jag såg hennes video Aideen's Legacy för ungefär ett år sedan och var jätteimponerad. Hennes videos är väldigt välgjorda och roliga, skrattar mycket åt hennes "Trainging Horses Is Fun... Right?" (Hon postar inte bara SSO videos utan annat också men räknade in henne bland SSO Youtubers ändå).

Aloma Sunson - Min vän Lamas kanal är en av mina favoriter, på grund av Speedpaints samt hans serie Paradisön. Speedpaintsen är väldigt snygga och kul att titta på, och Paradisön tittar jag på så fort ett avsnitts släpps, väldigt spännande samt att jag imponeras av hur han orkar göra den haha. Väldigt bra gjord är den.

Penelope Puppypie - En ny favorit. Hittade hennes Instagram häromveckan och är besatt, sjukt roliga poster, verkligen häftigt. Hennes Youtube är också kul, jag ser fram emot att se vad som kommer upp i framtiden!

Jag tycker även mycket om att se på Speedpaints. Då brukar jag titta på alla möjliga olika personer som jag hittar, men Nikolett Winterforest kan jag tipsa om har väldigt bra speedpaints.
That's it tror jag hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar