måndag 13 juli 2015

Kul med dagliga?

På förmiddagen så bestämde jag och Lama oss för att göra likadana outfits, för jag hade lovat att göra dagliga med honom. Jag måste verkligen säga det att dagliga blir sååå mycket roligare om det hörs tillsammans med någon annan, som dessutom har likadan outfit. Vi hann inte börja på de dagliga dock innan jag skulle äta, sen skulle han äta, men sen på eftermiddagen så körde vi igång i alla fall haha. Sen såg jag att Fis var inloggad och jag skrev till henne och hon gjorde också dagliga så jag bad henne vara med oss så då gjorde vi tre lite dagliga. jag hann dock inte ta bild när Fis var med, hon behövde logga.
Men i alla fall, för att summera haha, så var det faktiskt skoj att göra dagliga för en gångs skull!
(Btw Fis jag insåg nu att vi knappt hann göra något bara för att jag fastnade överallt haha).



Om ni läst såhär långt ner i inlägget så ta en titt på deras bloggar också:
Fis (Fiona Underland): braverunner.blogg.se
Lama (Aloma Sunson): starstablepride.blogg.se

1 kommentar: