måndag 6 juli 2015

Välkommen Stracciatella!

Jag hänger ytterst sällan på Facebook (för att jag hatar den sidan av någon anledning men let's not mention it) men idag gick jag in på SSO's Facebooksida och såg att en ny SCkod har kommit! Hurray! Koden är SUMMERSC4U och ger 200 SC. Så då fick jag råd med den nya hästen! Vi skulle ha ett glassevent i klubben och jag planerade att köpa henne efter det, men det blev inställt så jag sprang och köpte direkt istället. Eftersom min hjärna var inställd på glass så valde jag att döpa henne efter en av mina favoritglassmaker. Hennes namn blev Ice (För att ice cream) och Hurricane (För att det var långt) - Icehurricane aka Stracciatella. Ska bli kul att ha henne i stallet.

Passar på att skriva lite till här. Jo. Mitt SSOspelande är lite kaos just nu. Jag spelar inte mycket, jag gör skattjakten och MLdaliga, och det är typ allt. Alla mina hästar har mörkröd smiley. Cuckoo är inte ens level 15 ännu. Min garderob är skitstökig. Mina hästar står huller om buller. Jag har 7 hästar att skriva info om samt redigera. Jag ska rensa min Instagram lite samt eventuellt posta bilder av alla mina hästar där - men mer info om det kommer jag skriva strax på själva instagrammen (@capucinepapapoulos). Puh. Nu vet ni, ha det gött tills nästa inlägg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar