söndag 14 september 2014

Capu the rich one

Jag kan säga redan nu att det inte kommer bli mycket redigerande idag. Men, jag köpte 3000 sc!
Köpte genast en ny outfit, som jag blev rätt nöjd med. Kommer använda den vid lite mer ridiga tillfällen (lektioner och sånt) då jag tyckte den såg ridig ut!
Funderar även på vilken häst jag ska köpa först. Alla kommer köpas, men en ska ju köpas först. När den är köpt ska jag vänta lite, för att bygga upp ett sparande.
Som ni kanske ser är där en häst som inte funnits tidigare. Har nämligen fått upp ögonen för den. Visste inte riktigt att den fanns förrän jag såg Ari på den på ett event. Igår var jag med när Allah köpte en sådan också, så är verkligen sugen på den. Har även fått upp ögonen för två andra, som tyvärr är på marknaden, den andra bruna painten (med mindre och fler fläckar) och även, tro det eller ej, den senaste, mörkbruna painten.
Så de kommer nog också någon gång, men får vänta.






2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Var fick du sadeln i den vinröda outfiten ifrån? Superfin outfit!

    SvaraRadera