torsdag 11 september 2014

Ny outfit Black and Green

Har knåpat ihop denna under eftermiddagen. Utgick från tröjan och stövlarna och köpte en massa nytt. Allt gick perfekt tills det var dags för sadel och schabrak, sadeln gick rätt smärtfritt, men filten var en katastrof. Det fanns ingen på hela Jorvik som hade samma nyans, ingen alls, förutom en. Och den hade teamet totalt förstört med fula lila ränder.
Jag har suttit och svurit över de ränderna i flera minuter, men det är fortfarande det bästa jag kan åstadkomma.
Har fått ett stort intresse för att göra outfits, vilket inte alls är bra nu när jag ska spara sc. Jag gjorde denna, men vill göra något med skorna från fruktsetet, något med den vinröda utrustningen och något lila.
Så ja, vi får se.

Och som ni kanske ser, så tog jag hem Lemmy!
Lämnade stallet i kaos efter mig, men Lemmy är så mysig. Imorgon ska jag storstäda stallet och garderoben. Önska mig lycka till!


Och ja, jag redigerade bort de lila ränderna, ni hade dött av fulhet annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar