lördag 13 september 2014

Oreo, russin och julskinka

Imorse gjorde jag klart det lilla jag hade klart på Kråkan. Sedan tänkte jag ju då fortsätta, men fann ingen lust och bla bla. Men nu ikväll fick jag tillbaka lusten och gjorde två stycken. Först My, och sedan Soff som blev klar ett par sekunder sedan.

Imorgon får vi se lite. Om jag har redigeringslust ska jag försöka göra åtminstone en matredigering, ska fortsätta lite på den andra redigeringen jag påbörjade förra helgen, och även fixa med en ny header till ett höstigt tema här på bloggen.
Om jag inte har någon redigeringslust kommer jag lägga upp Bruntes info, uppdatera redigeringssidan (hue, den behöver sannerligen uppdateras) och köpa något skoj för de sc jag ska köpa. Vi får se helt enkelt.




1 kommentar:

  1. Kan jag få rida på en kiwi? (Bilder på min SSO gubbe finns på Horsepie.blogg.se)

    SvaraRadera