onsdag 10 september 2014

Ta hem Lemmy?

Igår hade vi ponnyevent i klubben. Jag är en ponnyhatare. Tycker de är ruskigt söta (annars hade jag ju inte haft någon) men de är hemska att rida. Jag tyckte trots mitt ogillande till ponnyer att det var mysigt igår. Och jag började tänka på Lemmy.
Den första hästen jag köpte. Det är svårt att undgå här på bloggen att jag och Lemmy är ärkefiender.
Jag har nog aldrig bråkat så mycket med en häst som jag gjort med honom. Och jag har nog aldrig heller kommit så nära en häst. Han är så otroligt charmig.
Och jag måste erkänna att jag saknar honom. Så jag funderar på att ta hem honom.
Antingen bara ett litet tag, så jag kan träffa honom lite och göra någon redigering (då jag aldrig gjort det på honom). Eller också så byter jag ut honom och Vanilla. Så Vanilla får vara på Hästön medan Lemmy är den ponny jag har hemma. Vi får se.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar