onsdag 16 juli 2014

Fina Ash

Imorse när jag red och letade skatt på Everwindfälten kom jag att tänka på Ash. Han älskar att vara där. Tänkte på både Ash och Lemmy, som är några av mina första hästar. Saknar dem faktiskt. De har varit iväg jättelänge. Dock så har det varit bra för dem. De har blivit goda vänner, och Ash är inte alls lika blyg när han umgås med de andra på Hästön (vilket innebär Lemmy och Sunny, Foo är med enstaka gånger annars föredrar han att vara själv). Jag har velat göra denna redigeringen hela dagen, så för ungefär en och en halv timme sen bestämde jag mig för att fixa den. Jag funderade på vilken häst jag skulle välja. Jag har redigerat så mycket på de andra, och ingen (förutom typ Chess) tycker jag passar till detta temat. Därför tog jag hem Ash. Han var lite nära på ett panikanfall när han såg alla nya ansikten, stackaren. Men jag ska ha honom hemma ett litet tag, sen kommer han åka tillbaka till Hästön tillsammans med Kiwi (har ridit henne massor den senaste tiden, hon behöver semester). På tal om Kiwi så ska jag försöka fixa henne info ikväll.


Ska även försöka få upp redigeringarna som inte finns på redigeringssidan dit (det är massor, hua hua)
Bakgrunden är härifrån: http://nevseoboi.com.ua/oboi-wallpapers/priroda/10085-50-amazing-nature-hd-wallpapers-2560-x-1600-26.html

2 kommentarer:

  1. Det ser riktigt mysigt ut och du har lyckats jättebra med manen och svansen. Snyggt!

    SvaraRadera