tisdag 15 juli 2014

Shady Pearls 6 månader

Idag fyller Shady Pearls 6 månader. Jag har bara varit med sedan 8 Maj (orkar inte räkna ut hur lång tid det är), men jag känner mig verkligen hemma i SP. Man bli alltid glad när man umgås i SP. Vi är flamsiga, men vi kan fortfarande ta saker seriöst när det gäller. Vi har superroliga event, nästan varje dag. Chatten är i princip alltid i full gång, och man känner sig alltid lycklig när man skriver.
Vi har tre fantastiska ledare. Och vi har en massa fantastiska medlemmar. Alla hjälper varandra och alla bidrar till den otroligt härliga stämningen.
När jag inte har något att göra på SSO, kanske bara loggar in för att ta hand om hästarna, då blir man ändå kvar inne för att chatta eller umgås med klubben. Man har för roligt för att logga ut.
SP är en fantastisk klubb. En perfekt klubb.
Stort grattis på 6-månaders-dagen!


(Jag såg nu att jag stavade fel på Pearls, hahaha. Ignorera det bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar