torsdag 17 juli 2014

Hästar på rymmen

Idag fick mina hästar för sig att rymma. Det var Cim som drog igång det hela, och de flesta valde att hänga på. Det var bara Blassan, Kiwi, Ash och Chesero som valde att stanna hemma. Det förvånar mig dock att inte Kiwi följde med, hon och Cim har blivit kompisar och hon bruka hänga med honom.
Som vanligt när mina hästar är ute och far blir det ett smärre kaos. De sprang runt överallt i Fort Pinta, och det tog ett tag innan de bestämde sig för att gå hem igen.







När jag ser Coco och Pricken tillsammans blir jag så sugen på en till arab. Jag kanske ska strunta i att köpa en av de nya tinkrarna och köpa den bruna araben direkt istället. Det är det som är bra med att inte ha sc. Då får man vänta och inser att vissa hästar vill man inte ha så mycket trots allt. Men de får hamna på andrahandslistan båda två tills vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar