måndag 7 juli 2014

The Sims

Jag spelar Sims. Men sedan jag började spela SSO har jag spelat mycket mindre Sims. Nu på sommarlovet tänkte jag därför spela lite mer Sims, även färdigställa min Simsblogg.
Har haft Simsbloggar länge. En massa olika för olika historier. Håller på med en som är på engelska där man kommer kunna ladda ner simmar b.l.a.
Men här är alla mina Simsbloggar:

Lemon Lime Sims - Där skriver jag om min legacy utmaning. Grundaren heter Lala och har varit grundare i min tidigare legacy också, detta är alltså hennes andra liv. Dock är hon död, men hennes arv förs vidare.

Orange Juice Sims - En blogg helt om Lala. Här skriver jag om när jag testar nya världar eller andra knäppa saker jag kommer på, tillsammans med Lala. Dock koncentrerar jag mig mer på mina andra utmaningar, därför är denna rätt tyst.

Rainbow Wolves Sims - Här skriver jag om min Projekt varg-utmaning. En utmaning som Mitchika på Thesims.ifokus.se kom på. Man ska helt enkelt bygga upp ett reservat för vargar. Fast enkelt kan man inte direkt säga att det är.

Cinnamon Sims - En annan legacy jag håller på med. Grundaren heter Chestnut. Den här är lite speciell, då jag inte får ha några ickeexisterande hudfärger (så som grön, gul och orange t.e.x.)

Raspberry Sims - Här skriver jag om min 1000 dagar-utmaning. Det var ett gäng på Thesims.ifokus.se som kom på idén. Det här är även Lalas tredje liv.

Blackberry Sims - Här skriver jag om min rainbowcy utmaning. Grundaren heter Vanilla.

Så jag tar det lite lugnt med SSO, ska försöka spela Sims och redigera istället. Dock gör jag det när jag är hemma ett tag, och inte nu när jag åker hem och till stugan fram och tillbaka.
Mina hästar går dessutom på diet, för jag har inte råd med hö och har ingen lust att springa runt och samla js.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar