tisdag 28 januari 2014

Dagens event - lekar med ponnys!

Denna veckan har ponny-tema i DM!
Idag hade vi ponnylekar!
Det började med en liten ridtur runt omkring på Ponnyudden. Sen körde vi Ponnyloppet i två grupper (jag vann min grupp, yay! :D) Sen stack vi till Fort Pinta Championatet och ägde ut alla andra. Jag och My utklassade alla i vår grupp! (Vi kom på 18:e och 19:e plats av 20 deltagare. :P)
Sen skulle vi samlas i Fort Pinta, i väntat på att alla skulle komma flummade jag runt lite. Plötsligt befinner jag mig bakom en mur! Det är omöjligt att ta sig därifrån med häst. Typiskt Lemmy att förstöra allt... XD
Men jag ringde för upphämtning och ställde Lemmy i stallet, sen loggade jag ut. Jag var ändå tvungen att logga ut för att duscha och göra skolarbete. :P Men hoppas i alla fall att de andra fick en rolig fortsättning på eventet! :D




Nu längtar jag jättemycket till morgondagens uppdatering! :D

PS. Upptäckte en rolig sak... Den dag då bloggen haft flest sidvisningar är en dag där jag inte postat något alls. o.o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar