söndag 19 januari 2014

De glömda hedarna

Imorse undersökte jag bdf, och hittade en märklig sak... Hönor. Hur kan de fortfarande leva om gården är övergiven? :o
Dessutom hittade jag en brevlåda... lite onödigt om den ska föreställa övergiven. ;D



Nu i eftermiddags har jag fortsatt utforska De glömda hedarna, och kommit in i Grådaggsbergen! :B



De har uppenbarligen räknat med att man kan se in, därför avslöjas inte mycket när man ser det härifrån. När jag fortsatte längre in transporterades jag dock tillbaka... 0=)


Sen fortsatte jag och hittade en väg i närheten av Det uråldriga trädet, som blockerades av stenar. Om man lyckas komma förbi dem är man inne i Grådaggsbergen! :D



"Tyvärr" har SSO tänkt på allt, så vi får helt enkelt vänta tills de öppnar det. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar