måndag 27 januari 2014

Mina planer

Känner att jag inte är så aktiv här på bloggen, hehe... Men känns också som att det inte är så många som läser... ._.
I alla fall tänkte jag liva upp bloggen med lite av mina planer.
Jag sparar till ett par byxor för 6520 js och en tröja för 6600, till en ny outfit.
Och om tre veckor har jag råd med en ny häst (den jag vill ha just nu.)
Levlingen med Ash går framåt, så han är förhoppningsvis klar om tre veckor så att jag kan köpa hästen direkt. Just nu är han level 5. ;D
Här kommer listan med vilka hästar jag vill/ska köpa, i rangordning!

  1. Westfalisk häst från Paddockön
  2. American paint horse från Marleys gård
  3. Vit andalusier från Vingården
  4. Jorvikisk ponny från Paddockön
  5. Den här ljusa hästen från Vingården, vet inte vilken ras
  6. Arab (om det kommer fler färger)
Arabens plats kan ändras beroende på vilka fler färger som kommer. Om det kommer en fux så stiger araben till andra, möjligtvis första, plats. Om det inte kommer fler färger så köper jag någon av de som redan finns, men då blir det på sistaplats. ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar