onsdag 22 januari 2014

Uteritt med ponnys tillsammans med DM

Idag har varit en helt fantastiskt rolig eftermiddag tillsammans med klubben!
Vi hade uteritt med ponnys. :B
Jag hade lite bråttom när jag skulle dit, så jag hann inte ta ut Lemmys outfit, därför har han tävlingsoutfiten. ;D
Nu kommer här lite bilder! :D





Sen hade vi en mysig fika i Fort Pinta! :D




Sen red vi ner på stranden och badade! :D




Efter det körde vi ponnyloppet. My kom 1:a och jag kom 2:a, så vi körde final, och gissa vad! Jag vann! :B
Lite fusk kanske, då hennes ponny var i level 6 och min i 15, men ändå. XD


(Obs, bilden är från första gången, då körde vi om. Så jag kom etta första, men då körde vi om, så kom jag tvåa och sen körde vi final. c;)
Sen stängdes servern ner av någon anledning, så nu är den nerstängd. o.o
I alla fall kan ni få njuta av en bild på några söta ponnyrumpor så länge! c:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar