lördag 25 januari 2014

Ny häst - Ash!

Festen igår var faktiskt jätterolig! Vi dansade och snackade och åt.
Jag lärde känna flera nya personer och alla hade jättekul. Dessutom var det två stora bråk på gång så det gjorde det hela ÄNNU roligare! XD

I alla fall har jag köpt sc nu! Så imorse stack jag till Steves gård och köpte en frieser.
Underbara Nathalie Southson från DM frågade om hon fick vara med när jag köpte honom och ställde frågor o.s.v, så det var jättekul! Tyvärr tappade jag servern en gång och behövde relogga en gång innan jag kunde köpa honom, men Natta red runt i området och hon och Signe Moonvake var med i chatten hela tiden under köpet! :)

Hans namn blev Ashtear, jag kallar honom Ash. De andra hästarna var jättesnälla mot honom och välkomnade honom, men han var ganska blyg. :)





2 kommentarer: