onsdag 8 januari 2014

Uppdrag försvunna höns

Gud vad kul det var!
Nu har jag spelat klart höns-uppdraget. Och gissa vad, jag kom till level 15!
Tänkte ta en bild, men jag glömde. :P
Så glad just nu! :B
Här får ni en bild (den enda jag tog under hela uppdraget) på mig och min nya kompis Albert! :)


Och så har jag köpt klubboutfiten!
Cim har fått ny man, då jag har bytt hans outfit.
Jag hade en orange outfit som jag hade sparat till friesern, men insåg att den passade jättebra på Cim. Så nu har han den, och friesern kommer få den röda. Jag bytte hans man för att det passade bättre till den orangea outfiten. ;)
I alla fall. Här kommer klubboutfiten! :)


PS, Ett tips till er som inte lyckas hitta Hannibal och Alexander på kurragömman (det tog skitlång tid för mig.) Hannibal är inne bland korna, och Alexander är nedanför backen, vid ett träd i närheten av G.E.D-saken.


1 kommentar: