onsdag 15 januari 2014

Nya uppdrag och kurragömma

Höns-mysteriet fortsatte idag!
Det var lika roligt denna gången! :B



Trodde jag tog mer bilder, men det gjorde jag tydligen inte... o.o
Jag gillar i alla fall de nya kavajerna, riktigt fräna! :B


Sen har jag spenderat en står del av eftermiddagen att gömma och leta efter hästar tillsammans med Signe och Julia! ;D
Sen behövde Sigen sticka, men då lekte jag och Julia och Malin kurragömma istället! :D






Nu längtar jag som en galning till en dubbel sc-helg så att jag kan köpa sc och därmed en frieser! Sen hoppas jag att det kommer fler färger på araber, då jag gärna vill ha en arab men gillar inte färgerna. Kommer köpa 1000 sc när det blir dubbelhelg, och just nu har jag 710, så kanske har råd med både frieser och arab liksom. :P
Nu får ni i alla fall en liten bild på Cim's oufit tills vi ses nästa gång! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar