måndag 21 april 2014

Beundrad med Åskviggens cirkel!

Nu är jag tillbaka! Skönt att kunna spela lite SSO igen. XD
Jag matade hästarna och red sen iväg för att göra sprickorna. Jag blev beundrad! Äntligen! Ska bli så skönt att slippa sprickorna. Innan jag gav mig av mot Alex hämtade jag lite tårar åt Elizabeth. Nu är jag bara 10 ryktespoäng ifrån att vara beundrad där också. Sen är det bara en fraktion kvar. Kan ni gissa vilken?
Jorviks fiskeklubb - södra avdelningen.
Fast det kan dröja ett tag innan jag tar tag i det, att fiska är ännu värre än sprickor!
Jag är i alla fall glad att jag hann bli beundrad innan huvuduppdragen, kom. Ska bli riktigt spännande att se vad som händer!




Ska även se om jag kan köpa lite sc idag, i så fall kommer det snart nytt färskt kött till stallet! Oj vad hemskt det lät. Nya hästar låter bättre. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar