torsdag 17 april 2014

Hazel

Jag har skrivit kort om Hazel tidigare, min extragubbe. Loggar in på henne väldigt sällan, men idag gjorde jag det. Tänkte bara berätta lite.
Senaste gången det var Alla-blir-star-rider-helg spelade jag på henne. Hon är i level 6. Hon kan hoppa och har nästan låst upp sb. Inte nu, men när hon var sr.
I alla fall... En gång tävlade jag i ett championat med henne och kom 3:a!
Farhill var level 3 och hade mörkröd smiley. Nästan alla var snabbare. Men pågrund av att de var oerfarna failade många av dem. Jag och farhill kom om dem i vår sköldpadde-takt.
Det stärkte verkligen mitt förtroende, det är inte jag som är dålig utan alla andra som är bättre!
Jag har frågat teamet om jag kan flytta Hazel till server 2 för att kunna träffa Kråkan. Så snart finns jag på server 2 också! :D (Förhoppningsvis.)
Älskar verkligen Farhill också! Kommer kanske lägga upp info om honom här på bloggen! c:


Det här blev ett lite lummigt inlägg, hoppas ni överlever. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar