fredag 11 april 2014

Kvällen

Idag var det event med klubben. Os! :D Vi är indelade i två lag, rosa och svarta, och tävlar mot varandra.
Vill ni veta mer kan ni gå in på www.differentmustang.blogg.se
Medan jag väntade på resten dansade jag lite på discot, och fick ett par riktigt härliga bilder.
Sen var det då event, där vi rosa utklassade de svarta i en frågesport. B)
Igår var det första delen, stafett. Var tvungen att gå och äta precis när det började och när jag kom tillbaka var det slut. Men jag fick veta av My att det blev oavgjort. I.o.m våran vinst idag så leder vi därför alltet, imorgon blir det avgörandet. :D
Frågesporten var jättekul! :D
Jag svarade på typ de första fyra frågorna sen så fick jag inte svara mer för att de andra skulle få en chans. XD Men Molly i vårt lag var ännu bättre än jag, så vi plockade hem massor av poäng. Det slutade 8 till oss och 2 till de svarta (tror jag.) Kan ha varit 7-3 också, jag vet inte. Strunt samma! Russigt kul var det i alla fall.

Här kommer bilder från discot och en bild på hjälten Molly! :D













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar