måndag 21 april 2014

Välkommen Bison!

Yes! Nu är lille Bison hemma!
I vanlig ordning så bad jag pappa hjälpa mig, han suckade och sen hjälpte han mig. Sen så red jag ivrigt iväg till Ferdinands hästmarknad och köpte honom.
Han är verkligen helt underbar, hans info kommer säkerligen någon gång i veckan då jag kommer rida honom supermycket! :D




Nu kommer jag med min lista igen, nu är det inte många kvar! :D

  • Brun Jorvikisk ponny från Paddockön
  • Palomino Andalusier från Ferdinands hästmarknad
  • Brun Arab från Valedale
  • Achal teekee (är det så den heter? XD) från Vingården
  • Vit Andalusier från Vingården
Har 800 sc kvar ungefär, ska vänta med att köpa ponnyn. Förmodligen köper jag nytt hår. Det kommer i så fall bli det sista, det kostar alldeles för mycket att byta hela tiden. (Har bytt smink igen, by the way.) Sen ska jag spara så att jag har en del kvar efter att jag köpt ponnyn. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar