onsdag 16 april 2014

Jag blir så stressad

Var ska jag börja? Jag har ju påsklov, vilket betyder en massa ledig tid. Jag vill spendera tiden med att spela SSO och Sims och andra spel jag spelar. Men samtidigt vill jag spendera tiden med familjen.
Jag har all tid i världen, kan det kännas som. Jag har planerat allting in i minsta detalj för att jag inte ska bli stressad. Jag lägger upp en plan. Men plötsligt kommer det något annat man måste göra. Då blir hela min plan förstörd. Jag stressar upp mig något så oerhört, och sen när jag har gjort allt jag ska är jag fortfarande stressad. Min plan är avklarad, men nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag har ingenstans att ta vägen. Jag kan leta ägg, göra dagliga eller något annat. Men det känns som att jag inte kommer hinna eller att jag har något viktigare att göra och då blir jag så stressad!
Jag kan inte bara sätta mig ner och leta efter ägg, det går bara inte!
Jag har så mycket annat jag kan göra, vilket leder till att jag inte gör någonting alls.

Och sen händer det ju roliga saker. Uppdateringen var otrolig, och Starstable iFokus har kommit. Jag blir så glad och exalterad. Jag vill bara testa ALLT! Men då blir jag stressad återigen. Efter all denna stress blir jag oerhört trött...

Det enda jag kan göra när jag är så här stressad är att sätta mig ner och göra en lista (jag kommer förmodligen riva den i småbitar p.g.a av att jag blir stressad av den, men ändå)
Här får ni en bild jag tog för att bli av med all stress-materia som fanns i min ryggsäck, hoppas jag samlar mig snart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar