onsdag 23 april 2014

Huvuduppdragen = superfantastiskt otroligt grymma

Kan hända att jag överreagerar, men jag har längtat så mycket efter detta och jag blev så glad när det inte var urtrista uppdrag!
Okej, let's start from the beginning. Imorse levlade jag Bison lite och så, köpte även nytt hår. Nu känner man igen den gamla Cappu, med sur-mun och Pippi-hår. XD
I alla fall så rusade jag till Starshine när jag loggade in nu. Tyckte det var otroligt spännande att leta ledtrådar tillsammans med honom.
Kunde inte sluta skratta när jag kom till Linda och hon sa "Jag ska bara parkera Meteor." Det är så sjukt likt mig... XD På event kan man väldigt ofta se mig säga saker som "Jag ska bara parkera min häst" och "Vänta lite, var har jag lagt min häst?"
Brukar ofta ställa dem bakom byggnader, sitta av dem och springa därifrån för att vara med på genomgången av eventet. Sen när jag ska ha den igen så kommer jag inte ihåg var den är.
Jag sätter i alla fall superstor tumme upp för dessa uppdrag! Kan inte vänta till imorgon!


Körde allt på Bison. Trodde det skulle kännas jättekonstigt att göra huvuduppdrag när jag red honom, i.o.m att jag gjorde början av huvuduppdragen tillsammans med Blassan och Lemmy. Men det kändes jättebra med Bison faktiskt! Det har definitivt stärkt vårt band.

De nya kläderna är superfabulösa också. Vill köpa både Meteor-kläderna och Tin-can-kläderna. Men nu när jag för en gångs skull har Starcoins så gäller det att hålla hårt i dem.
Finns mycket jag vill/behöver köpa nu.

  • Uppdaterad outfit till Blassan (sadel, grimma, schabrak)
  • Outfit till Pricken (lindor, schabrak, grimma, eventuellt sadelväska)
  • Schabrak till Marabou
  • Svarta ankelboots
  • Meteor-kläder
  • Tin-can-kläder

Men jag tar det som det kommer, det är ingen brådska nu när jag har slutat göra outfits till alla hästar, det kostar alldeles för mycket. Bison och Coco och alla framtida hästar kommer tyvärr inte få några outfits.

New hair

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar