fredag 25 april 2014

Varning: Gratis-bugg

Här kommer en varning!
Kattleggingsen i Jarlaheim ser ut att vara gratis, men det är de inte. Någon hade tipsat på instagram om detta (hon visste inte om att det var såhär, hon lyckades inte köpa dem.)
I alla fall så köpte jag dem, och allt var som vanligt. Jag red till stallet och lämnade dem i garderoben. Det är egentligen inget jag vill ha, men är det gratis så köper jag det. :P
Dagen efter hade jag förlorat 81 sc. Jag kontakta teamet och de berättade att det var en bugg som inte visade priset, och därför fick jag tillbaka mina sc och sålde leggingsen. :)
Men jag vill alltså varna er: Köp inte dem! Ni kommer få tillbaka era sc om ni kontaktar support, men det är dumt att skicka en massa sånt här, de har nog ändå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar